oO ;O) Oo
Hola!Bienvenid@
a esta nuestra morada,
gracias por dejar tu opinión!!


diumenge, 21 de juny del 2009

Mostres de dansa als teatres de Girona i Salt

El primer cap de setmana de juny, es van donar lloc les nostres dues mostres de dansa. El 6 de juny vam ballar al teatre de Girona convidades com alumnes del l'Espai Ghazal escola de dansa oriental a Girona (on rebo classes de la ballarina i professora polifacètica Cristina Mogàs)
convidades per Itzà, un altre escola de dansa oriental de Girona, event que organitzava Coral Ríos, que es va mostrar molt amable y cordial amb totes les noies que participaven, tot i lo que suposa la organització d'un event de tals característiques, la mostra durar mes de 3 hores, entre actuacions d'alumnes, ballarines profesionals, i l'actuació dels percusionistes.
La meva experiència personal, va ser molt divertida i estressant a la vegada, vaig estar patint tot el dia perque el meu encarregat em deixes sortir abans de la feina, ja que plegava a les 19 hores, i la mostra començava a les 19.30... dons imagineu-vos... i a sobre, no em va deixar sortir abans, sort que al descans de dinar vaig maquillar-me i tal, i només sortir cap al teatre de Girona volant amb la moto, arribar i no sabia per on s'havia d'entrar, les portes ja eran obertes per el públic i col·lar-me entre aquets, la noia que agafava les entrades i el noi, molt amables no fer-me fer la volta i indicar-me per on havia de pasar, i per fi arribo al camerino on havien la Laura i l'Anna, les meves companyes de reparto... elles havien pogut assajar a l'escenari, i la meva calma era deixar-me portar per el seu ball, ja que jo, ni tan sols havia pogut escoltar la cançò durant el dia... I axí, a la braba, sortir a l'escenari, sort també que les llums jugaven al nostre fabor, desde d'alt casi no es veia el públic, tenies la sensació que ballaves per a un pùblic inmens pero absent, foscor al fondo... I molt bè, donades totes les condicions que os acabo d'explicar, va ser una molt bona experiència, ja que com en alguna ocasió ja he esmentat, a vegades el pànic escènic es el pitjor dels acompanyats, i encar que va volguer venir amb mi, aquell día no li vaig fer gaire cas...
L'endemà diumenge, teniem la mostra de la nostra escola, L'Espai Ghazal, i totes emocionades, jo la primera allà a les 16 hores per poder canviar-se i assajar, i dos cops que ho vem fer, l'escenari era un xic mes petit, pero es va poder decorar i quedar molt bonic. A ballar van sortir primer eles alumnes de inciació, després nosaltres (intermig), després les alumnes de la Giorgia, i ja després van venir les ballarines i grups mes profesionals...
Aquell día per molt motius vaig disfrutar molt mes, m'ho vaig poder pendre amb mes calma, i difrutar de vuere a tothom assajant i després ballant, va ser molt divertit, a més, me van venir a veure ballar el xicot, les amigues (gràcies Debora i Fina), i el fet d'haber-nos estrenat el dissabte a un teatre mes gran tb va ajudar...
En fi vos deixo un petit recull de les fotos que vaig poder obtenir, que no tenen res a vuere amb tot lo que vem veure aquella tarda, ja que son poquetes, pero algo es algo...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada