oO ;O) Oo
Hola!Bienvenid@
a esta nuestra morada,
gracias por dejar tu opinión!!


Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Chely. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Chely. Mostrar tots els missatges

diumenge, 22 de febrer del 2009

Chely te kiero Chely yo te adoro... me gustas mas que la salsa pomodoro...

Jejeje mira que canción encontré! reversionada y mejorada para la danza oriental... muy divertida!!