oO ;O) Oo
Hola!Bienvenid@
a esta nuestra morada,
gracias por dejar tu opinión!!


Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Associació Nous Catalans. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Associació Nous Catalans. Mostrar tots els missatges

diumenge, 15 de novembre del 2009

LA DONA AL MON A TRAVÉS DE LA DANSA

Amb l'Associació Nous Catalans, a la que hi participo com a voluntària i treballo d'administrativa, varem presentar aquest projecte que preten fer palès el valor de la sabiduria de les dones, i la importància del coneixement de les altres cultures per una mijor adaptació de totes i tots vers els altres.
Durant tot aquest mes estem fent tallers de dansa sobre: els Paissos àrabs, Cuba, Colòmbia, Hip Hop, Brasil i danses occitanes... i s'estan duent a terme a les poblacions de Girona, Salt, Figueres i Sant Feliu de Guíxols. gràcies a la colaboració d'entitats com Mugendo Salt, Cubanos a CAtalunya i Escampillem; l'Ajuntament de Girona i l'Intitut de les dones. Podeu consultar cartell, fotos i propers esdeviments al Bloc de L'Ass.
Nous Catalans:
http://associacionouscatalans.blogspot.com/